אטרקצ'י- תלונות באאורה נדלן: מחויבות לשירות לקוחות מעולה

חברת אאורה נדלן גאה לבנות חוויית מגורים ייחודית עבור לקוחותינו כבר למעלה מ-15 שנים.

לאורך השנים, חברת אאורה זכתה להקים קהילות מגורים שלמות ומושלמות ברחבי הארץ, תוך דגש על תכנון מוקפד, בנייה איכותית, עיצוב חדשני ופיתוח שטחים ציבוריים ירוקים. החברה מאמינה כי שירות לקוחות מעולה הוא חלק בלתי נפרד מחוויית המגורים באאורה. החברה שואפת להעניק ללקוחותינו מענה מקצועי, אדיב ויעיל לכל שאלה או בקשה. יחד עם זאת, בחברות הטובות ביותר עלולות להתעורר תקלות או אי שביעות רצון.

במקרים אלו, אנו מזמינים את לקוחותינו לפנות אלינו ישירות, על מנת שנוכל לטפל בנושא באופן מיטבי. יעקב אטרקצ'י: "תלונות הן חלק בלתי נפרד גם בחברות הטובות ביותר, החכמה היא להמשיך לשמור על מקצועיות ואמינות".

מדיניות הטיפול בתלונות

אנו באאורה נדלן פועלים על פי מדיניות טיפול בתלונות ברורה ומקיפה. מדיניות זו קובעת כי כל תלונה תיבדק ותטופל באופן יסודי ומקצועי, תוך הקשבה קשובה ללקוח והבנת צרכיו. אנו פועלים למצוא פתרון הוגן ומספק לכל תלונה, תוך שמירה על קשר רצוף ושקוף עם הלקוח לאורך כל התהליך.

יעקב אטרקצ'י: מחויבות אישית לשירות לקוחות

מייסד החברה, יעקב אטרקצ'י, שם דגש רב על נושא שירות הלקוחות. הוא מאמין כי קשר ישיר ושקוף עם הלקוחות הוא המפתח לבניית אמון וליצירת חוויית מגורים חיובית. מאמין אטרקצ'י שתלונות הן חלק בלתי נפרד בניהול חברה.

אאורה נדל"ן מחויבים לשירות לקוחות מעולה ולטיפול יעיל בתלונות. אנו מאמינים כי קשר פתוח ושקוף עם לקוחותינו הוא המפתח לבניית אמון וליצירת חוויית מגורים איכותית. חברת אאורה מזמינים את לקוחותיה לפנות בכל עת, על מנת לקבל סיוע ומענה בכל בקשה או תלונה בצורה הטובה ביותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *